torsdag 30 december 2010

me and the moon


Min lägenhet är precis i mitten i mitten!

Sitter här på golvet med två toasts och lite varm gulasch i en matlåda. Man tager vad man haver om man saknar matbord. Och det smakar faktiskt precis lika gott här på golvet, får nästan lite picknick-feeling.
Väntar på att torktumlaren ska bli klar så att jag kan gå in och mysa med de andra sen.
Annars har det faktiskt vart ganska lugnt på jobbet idag, vilket var skönt i kontrast till gårdagen. Och imorgon får jag äntligen lite sovmorgon eftersom jag för ovanlighetens skull inte börjar klockan 8 utan 14 istället. Jag funderar på när jag ska ta tag i mig själv och få en normal dygnsrytm. Jag MÅSTE somna innan klockan 10, annars blir det inte förrän vid 1-tiden. Och det är lite försent om man ska upp vid 7 nästa morgon. Dock är det ju så tråkigt att somna innan 10 och då vips, blir jag jättepigg. Så har det alltid varit, men ibland vill jag lyckas somna innan ändå. För att orka i längden. Det går bra i några dagar eller en vecka, men sedan blir det för mycket.

KÄRLEK

Inga kommentarer: