måndag 13 december 2010

round it goes

Kick-offen igår var riktigt rolig. Fast med tanke på att jag skulle upp och jobba med att städa badet imorse så blev det ganska lugnt. Nu är det mycket jobbande, därav att det är ganska så dött hör på bloggen. Det märks även i mitt rum kan tilläggas, den rena tvätten ligger på bordet, bubbelvattenflaskorna står lite överallt, scheman ligger utslängda och det mest blandade saker ligger på den fria ytan som finns kvar. Idag kom det dock något som förgyllde hela rummet. Ett litet kuvert innehållande ett julkort och en lite julklapp från familjen. Jag började gråta när jag fick det, men har bestämt mig för att inte öppna presenten förrän det blir julafton. Måste ju ha något paket som ligger där under granen.
Idag är det för övrigt Lucia, det har jag inte märkt något av. Däremot har jag börjat lära mig Flowridern (våran surfmaskin) och kan nu stå i alla fall några sekunder.
Nu ska jag ta min bästa vän, värmekudden och lägga mig och sova lite.

KÄRLEK

1 kommentar:

Frida sa...

Surf, mitt i december - det är lycka det! :)

(och bara för att jag inte litar på posten så får jag säga åt dig att ha ögonen öppna på ännu ett brev...dock ett mkt litet sådant) <3