lördag 11 december 2010

suspicious minds

Sådärja, nu har det vart dött här i några dagar. Det var inte meningen, utan bara blev så. Under tiden har jag lärt känna nackdelarna med att bo, jobba och leva ihop med alla andra. Om en blir sjuk, blir resten det. Det är alltså anledningen till att min näsa rinner och att jag igår gick hem tidigare från jobbet och sov 5 timmar mitt på dagen. Mats har även fått fixa min dator som enligt honom har andats genom ett sugrör den senaste tiden. Jag vet inte riktigt om den mår så mycket bättre nu, men inte sämre i alla fall. Det största som har hänt är dock att Emma igår fick en hissdörr i huvudet och därigenom en mindre hjärnskakning. Inte jättefestligt kan jag säga!

Något som däremot är desto festligare är morgondagens kick-off! Woho, fest på fjället!
Nu ska jag maila lite innan det sista avsnittet av så mycket bättre...

KÄRLEK

Inga kommentarer: