onsdag 29 december 2010

Pengar rullar in som de ska...

12 timmars organiserat kaos. Det beskriver bäst min arbetsdag.
Vi var lite underbemannade med tanke på antalet gäster.
Lön! Det är så jag får tänka just nu, för det har vart ordentligt med jobb i december och den närmaste veckan ser inte direkt lugnare ut. Men om jag inte jublar när jag får se nästa lönespec. då har de gjort något fel.
Annars är det bra. Nyårsafton i övermorgon. Får se hur den ska firas. Jobbar 14-22, med att anordna en barnklubb nere i bowlingen och sedan bär det av igen klockan 8 på lördagmorgon, så det blir nog inget helvilt firande. Men förhoppningsvis får jag se lite fyrverkerier och dricka ett glas bubbel av något slag klockan 12. Nu ska jag nog ta och bädda ner mig snart, så att jag orkar med morgondagen också.

Kärlek

Inga kommentarer: