lördag 4 december 2010

Så mycket bättre

Det gick så mycket bättre än jag kunde trott idag. Att spendera 5 timmar i en pool varav mestadels under vattnet tar dock på krafterna och nu har jag sovit i nästan två timmar bara för att gå upp och sätta mig framför tvn och titta på Så mycket bättre. Mitt favoritprogram, jag älskar allas versioner och hittar nya favoriter hela tiden. Jag trodde knappast att min kärlek för Petter kunde bli större, men det kunde den tydligen. Och September, så grymt duktig. Lite tv är ungefär vad jag orkar med nu, har ett huvud fullt med vatten och en näsa full med snor. Mysigt!
Imorgon blir det ännu mer, ser fram emot det. Men först måste jag vila upp mig ordentligt, för efter det ska jag jobba. Nu är det Thomas tur att sjunga, så måste titta!

KÄRLEK

2 kommentarer:

Frida sa...

Så mycket är årets bästa tv! Dom är helt underbara, skrev ett familje-inlägg om det igår jag med, haha :)

Emma sa...

Neej inte Tomas Di leva, usch. Men dom andra gillar jag :)