fredag 3 december 2010

may all your troubles soon be gone

Nu händer det saker här uppe. De nya börjar jobba och lägenheterna fylls. Människor är ute och en viss julkänsla sprider sig sakta med säkert. Det kan nog bli en riktigt bra vinter det här!
Idag började även våran livräddningskurs, den jag skrev om för en månad sedan och var lite smårädd för. Det kändes bra tills vi satte oss där och det visade sig att alla utom jag har jobbat som simlärare, i badhus eller tävlingssimmat. Då kände jag mig inte lika säker längre. Tur är det i alla fall att jag känner mig trygg med dem och kan låta dem skratta åt mig om det skulle behövas. Mest känns det faktiskt lärorikt och det är väl huvudsaken tror jag faktiskt.
Nu är det dags att sova, men först ska jag skicka in en ansökan till Grönan till våren, det gäller att vara ute i god tid!

KÄRLEK

1 kommentar:

Emma sa...

Ajaj, haha. Men det där fixar du så bra. Love