tisdag 21 december 2010

get up and go

Så var man tillbaka i kylan. -26 just nu... Inte ens nästan okej!
Bussen upp igår gick så bra så och jag hann till och med en oplanerad långpromenad och en fika i Oslo med Pehå. Det var väldigt trevligt!
Sista dygnet hemma var underbart. Det var verkligen jätteskönt att få lite miljöombyte och julkänsla. Annars är det riktigt trevligt att vara tillbaka. Känns som hemma :) Direkt in på en mys-/spelkväll hos Mats och Mimmi igår tillsammans med Carro, David och Bertil. Mycket trevligt. Idag har jag jobbat och nu ska vi snart gå ner till byn och gå på julkonsert. Måste bara klä på mig allt jag äger och har först så att jag inte fryser ihjäl, skulle vara lite tråkigt.

KÄRLEK

1 kommentar:

Emma sa...

Ja, vi klagar då inte på att vi inte fick någon snö och riktig vinter i år i alla fall! :P Puss!