måndag 11 januari 2010

Beroenden

Jag har fem beroenden.
Fem saker jag inte klarar mig utan och som gör mig glad.

Det finns ingen speciell rangordning hos dessa beroende.
Om humöret ändras, ändras beroendet.

De fem är
- dans, det finns inget bättre än att dansa eller att titta på dans
- bilder och fotografier, oavsett motiv, kvalité eller sort älskar jag dem
- film, att leva sig in i en annan värld är något av det bästa jag vet
- musik, jag kan inte gå en minut utan musik i öronen
- kärlek, behöver jag säga något mer

Jag lyssnar på Keane, söker på underbara bilder, har tittat på dans på youtube, längtar mig galen till fredag då Snabba cash har premiär och jag saknar bara kärleken. Eller gör jag verkligen det? Jag har så många personer som jag älskar och som jag vet även älskar mig, så jag klarar mig nog om jag bara tänker efter.

KÄRLEK

Inga kommentarer: