torsdag 14 januari 2010

Trött

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag.
Satt i skolan till halv sex, skulle gärna ha några fler dagar innan tentan, jag läser och läser men det mesta går in och ut lika snabbt.
Mitt huvud sprängs och mina ögon får jag snart tejpa upp, ändå måste jag läsa lite till (jag måste verkligen, men bara lite till).
Jag har haft ont i ryggen sen innan jul, antagligen på grund av bristen på ryggmuskler (jag ska börja träna, snart), men en massage skulle inte sitta fel. Är lite smått avundsjuk på Nathalie, men jag får hitta mig en egen Mr. D.
Jag är inte så deppig som jag låter. Bara trött, därför ska jag stänga av här nu och krypa ner i sängen och läsa tills jag somnar.
KÄRLEK

1 kommentar:

Mirrhedjuret sa...

hang in there bacon! snart e jag där för romantiska middagar o statsvetenskap! xxxx
love you!