torsdag 21 januari 2010

livet på ett x2000

Kan varna för det tråkigaste inlägget i bloggens historia men jag har så väldans långtråkigt så måste bara bedriva tiden lite. Sitter dessutom baklänges och min vagn är i princip full så det blir inget filmtittande heller. Sitter på tåget till Göteborg nu. Lyckades hitta en x2000-biljett som bara var en krona dyrare än en intercity så är väl i göteborg om cirka 3 timmar. Lämnade nämligen precis Flemmingsberg. Och här var det mycket mer snö än i Sthlm, jag gillarä!
Ska försöka fördriva tiden med några p3-dokumentärer. Tåg känns nu ungefär som mitt tredje hem. Jag åker tåg så ofta att det inte ens känns roligt längre, om det någonsin skulle ha gjort det. Funderar på att äta någon utav mina avocadomackor snart iaf. Börjar bli lite hungrig.
Kärlek

Inga kommentarer: