måndag 4 januari 2010

Pär Lachääs, Mr Door, Silver-Rolf och rackelhönor

Igår var det en rolig kväll! Vi hade orkan-reunion, händer alldeles för sällan! Kim joinda oss dessutom vilket gjorde att lagen blev fullständiga när vi skulle spela MIG. Jag hatar nämligen sånna spel så jag agerade istället lekledare! När vi väl hade börjat duggade det ena briljanta svaret efter det andra, jag har oerhört allmänbildade vänner även om de spårar en aning ibland! Helt underbart, en hel kväll med konstant skratt, jag hade ont i magen när jag gick och la mig.
Idag har jag och Linn åkt skridskor i hinsholmskilen = på havet! Första gången i mitt liv och det gick sådär, var lite väl blött på isen, men roligt var det iaf. Har även hunnit med att träffa Viktor och Magnus, ett måste när jag är hemma.
Imorgon åker jag tillbaka till Stockholm och det är med blandade känslor...
KÄRLEK

Inga kommentarer: