fredag 29 januari 2010

så var ännu en skolvecka över

Fredag!
Mirrhe sprang precis ut genom dörren och ska passa sina små kusinbarn. Jag ska också springa strax, ska åka till Nathalie och ha det trevligt.
Det snöar fortfarande och när jag gick hemifrån imorse var det 12 minusgrader!
Dagens seminarie gick sådär, även om jag hade läst all text så var det krångligt. Det är svårt när texterna består av rappakalja och man inte är tillräckligt insatt i allt runt omkring för att ens kunna försöka förstå. Menmen, det går frammåt iaf. Och tjejerna i min grupp är jättesnälla, så det finns hopp. Nästa vecka är det skola varje dag, vilket inte känns så hemskt som jag trodde. Då är jag ändå i skolan och kan därför lika gärna stanna kvar och plugga i biblioteket, plus att vi har ett grupparbete att göra.
Nu ska jag gå och dricka lite bubbelvatten (lyxade till det lite igår och handlade det) innan jag ska åka.
KÄRLEK

Inga kommentarer: