tisdag 26 januari 2010

the sun came up again

Nu sitter jag i sängen och lyssnar på....John Mayer, vilken överraskning Samtidigt ligger Mirrhe och snarkar i sängen bredvid. Hon är typ sjuk och sover mest hela tiden. Fast inte smittosjuk, så jag sitter glatt här bredvid och mailar runt till diverse olika människor. Bland annat till mina nya klasskompisar!
Hade seminarie i skolan idag och våran lärare verkar bra och upplägget är superpedagogiskt och jag gillar det! Dessutom har vi delats in i grupper som ska hålla i en 45 minuter inledning och diskussion under de kommande seminarierna och min grupp verkar riktigt bra. Pratglada, trevliga och ambitiösa. Förhoppningsvis så hittar jag även vänner i dessa människor så man slipper sitta ensam på föreläsningarna framöver, det är inte så roligt.
Ska åka till mormor och morfar imorgon också och hälsa på och låna deras skrivare lite. Vi har även planer på att åka till IKEA och så måste jag ju plugga också i veckan.
Hoppas allt är bra med er också!
KÄRLEK

Inga kommentarer: