lördag 16 januari 2010

mobilproblem uppdat. 3. Mystery solved!

HAHAHAHAHAA! Kan inte annat än skratta högt för mig själv!
Har rotat igenom hela lägenheten ett x antal gånger, gått igenom varenda väska och pappershög om och om igen för att hitta min pin-kod. Har dessutom gjort hela familjen Forsberg delaktig i sökandet! Clara har letat i fyra timmar, rotat igenom all skit jag har hemma och alla lådor. Vi har en envägs-kommunikation över skype för att lättare hitta. De pratar och jag skriver. De rotar och jag skriver. De tjatar och jag skriver.
Sedan slog det mig, som en blixt från klar himmel! Högen i skåpet vid tv:n, där hat jag ju inte letat. Och vad ligger där, jo min pin-kod! De suckade och jag skrattade!
Som sagt jag skyller på att det har vart mycket i hjärnan nu. Problemet löst och jag är itne isolerad längre. Lite härlig kvalitetstid med familjen såhär en lördag i januari skadar väl aldrig?
KÄRLEK

Inga kommentarer: