lördag 16 januari 2010

mobilproblem uppdat. 2

Hur lyckas jag?
Jag som alltid brukade ha full koll på allting. Nu tappar jag bort saker titt som tätt och hjärnan hänger sällan med. Nu är det som sagt pin-koden som saknas. Det är tyvärr ett lite större problem än vad man först kan tro visar det sig. Jag hittar den inte här, Clara hittar den inte hemma. Jag har hundratals papper, men uppenbarligen inte DET pappret. Och då tänkte jag att, jaja, jag kan väl logga in på mina sidor och försöka hitta det där, men icke! Mitt jättekonstiga användarnamn och helt omöjliga lösenord finns ju på mobilen. Och om jag vill ha nytt så skickas det till....mobilen! Pukkoden står dessutom på samma papper som pinkoden så det enda som existerar nu är mitt mobilnummer. Inte till mycket hjälp hos tele2. Dessutom är chatten stängd på helger, man måste RINGA! Why oh why?! Jag som tänkte att jag skulle kunna övertyga dem om att jag verkligen var jag. Uppenbarligen inte. Ska rota igenom allt en gång till och samtidigt försöka övertala Clara om att det ligger någonstans på mitt rum, jag vet bara inte var...

Inga kommentarer: