fredag 29 oktober 2010

600

Lite drygt en timma har jag spenderat i poolen med våtdräkt på mig idag, har även klättrat på klättervägg och fått dricks. Jag har dock jobbat som en galning i poolen med att skrubba fettkanter och gjort rent glas. Det tog tid vill jag lova och mina armar är aningens döda.
Det har i alla fall vart lite mer gäster idag så jag har fått prova på kassan på riktigt och bankat med mera. Det känns bra, med tanke på att jag ska vara själv i poolen de sista fem timmarna imorgon och hela söndagen. Annars händer det inte så mycket spännande, backarna öppnade idag, men det har regnat så inte mycket folk här ändå och framförallt inte så roligt att åka. Hoppas att det blir bättre i nästa vecka för då är jag ledig lite och vill hemsk gärna prova lite skidåkning.

KÄRLEK

Inga kommentarer: