söndag 24 oktober 2010

Trysil

Så! Äntligen har jag lyckats fixa internet, krävdes dock att jag satte mig vid ytterdörren och nu vågar jag inte flytta mig med risk att det försvinner. Stabilt..
Nu är jag alltså här. Kom upp igår på dagen och installerade mig med hjälp av mamma och pappa. Jag bor i en liten lägenhet som jag delar med en jättesnäll tjej som heter Louise. Hon åker dock till Mora idag och kommer tillbaka först på onsdag så jag känner mig aningens ensam.
Allt blir nog bra snart, men det senaste dygnet har känts lite deppigt tyvärr. Alla jobbar och jag känner ingen. Internet har inte fungerat och telefonen är svindyr att använda. Dessutom får man tydligen inte vara på hotellet när man är ledig och jag kan inte gå mina vanliga promenader på grund av inflammationen. Men imorgon ska jag ner till byn och fixa med bank och skattekort och sedan börjar jag jobba på tisdag så det ska nog gå bra ändå. Jag saknar i alla fall sådär obeskrivligt mycket! Fixa skype och lägg till mig så ska vi snart kunna prata på som vanligt :) forsberg.julia är namnet.

KÄRLEK

3 kommentarer:

Frida sa...

hahaha "men imorgon ska jag ner till byn..." byn ändå :D
det låter inte så dumt ändå, du kommer klara galant! <3

Emma sa...

fametDet kommer bli superbra! Du klarar allt! <3

Emma sa...

Hahaha.. famet var ordverifieringen jag skulle skriva. den hamnade visst på fler ställen.