torsdag 28 oktober 2010

there is a light that never goes out

Nackdelen med att vara i Norge är att allt ska vara så förbaskat dyrt. Jag är jättesugen på att köpa ny skidjacka och hjälm, men allt här kostar ju det tredubbla, hoppas att jag ska kunna komma till Sverige någon inom de närmsta veckorna och köpa där istället. Idag har jag gått en jättelång promenad och vandrat lite i backarna upp och ner, där det inte är snö ännu. Hittade även en liftkarta och insåg hur sinnessjukt stort det är här. Det finns ju stugor runt hela fjället och liftar och backar överallt. Jag och Louise har haft det mysigt också med fruktsallad och massa prat.
Tack vare Eriks alla råd så känns dock badvaktstestet inte lika svårt längre, jag ska nog klara det tror jag allt!

KÄRLEK

1 kommentar:

Pappa sa...

Hej "gumman", vad kul att följa din blogg, det verkar vara helt ok med dig. Sitter på tåget från Sholm - har varit på den Stora Turistgalan (som "Oscarsgalan" fast med inriktning på turism). Jag blir så skidsugen när jag läser om snöandet och alla backar.

Kram pappa