tisdag 26 oktober 2010

Sådärja!

Och så var den avklarad, den första arbetsdagen. Och det kan nog bli RIKTIGT bra det här :) Verkar vara grymt sköna jobbarkompisar och ett helt okej jobb. Det är härligt att börja såhär tidigt så att man kommer in i det innan hela säsongen drar igång för det är ganska mycket att fixa och dona och lära sig. Jag har i alla fall fått prova på lite av det mesta idag, till exempel lite surfmaskin och bowling efter jobbet. Så om jag låtit lite tveksam i de föregående inläggen kan ni glömma det för nu är det enbart positivitet! Nu väntar jag bara på att alla ska komma upp och hälsa på och på att mitt internet ska börja fungera normalt så att jag slipper skriva varje inlägg fyra gånger eftersom det loggas ut. Imorgon väntar en ny jobbdag och förhoppningsvis kommer det åtminstone en betalande gäst, för idag var det som sagt inte så mycket att göra.

KÄRLEK

Inga kommentarer: