onsdag 13 oktober 2010

Sol, höstfärger, stress och förvirring

Stockholm är helt fantastiskt! Det är sol varje dag och jag bara myser runt bland alla mina underbara vänner. Jag vill stanna ännu längre, men samtidigt vet jag att tiden börjar dra ihop sig där hemma också. Om 1½ vecka går flytten och innan dess är det en hel del som ska fixas och en hel del som ska träffas. Jag är så glad över alla mina underbara kompisar och ni anar inte hur mycket ni betyder för mig, men i stunder som dessa är det lite svårt att hinna med allt och det går inte att vara överallt samtidigt. Tiden räcker inte till. Det kommer dröja innan jag kommer tillbaka till Stockholm, vem vet, kanske ända tills våren därför vill jag passa på att träffa så många som möjligt samtidigt, vilket leder till att planeringen går i kras. Ska man göra det enda eller det andra? Jag är förvirrad, stressad och samtidigt oerhört rastlös. Vad händer?
KÄRLEK

Inga kommentarer: