fredag 22 oktober 2010

Karlstad

Så sitter jag här på en hotellsäng i Karlstad och tittar på Försoning. Vi mellanlandar här på vägen upp till Trysil. Väl här känns det ganska bra, när vi lämnade Göteborg var det dock med tårar i ögonen. Anna och Linn var och hälsade på precis innan åka. Så himla mysigt att träffas igen och bara skratta åt gamla bilder och minnen. Riktiga kompisar hänger ihop för alltid och vi är så riktiga man kan bli. Det blir jag mer och mer glad och övertygad om varje gång! Att lämna Clara och Hedda var ännu lite jobbigare. Just för att jag inte vet när jag kommer komma hem och hälsa på nästa gång, men förhoppningsvis blir det om inte allt för länge. Och om inte annat så bjuder jag härmed in alla till att komma och hälsa på!
Nu ska jag och mamma lösa korsord och titta klart på filmen.

KÄRLEK

Inga kommentarer: