tisdag 5 oktober 2010

Jag gillar cirklar, inte människor

Idag var jag, Ida och Charlotte på bio och såg I rymden finns inga känslor. Se den. Så himla mysig och rolig. Verkligen en film man skrattar åt och mår bra av, även om det är lite småsvårt här och där. Jag måste även få inflika att jag älskar Bill Skarsgård! Som ni vet så älskar jag hela familjen Skarsgård, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Att de dessutom är så många gör det ju inte sämre, finns hela tiden någon film med någon av dem i.
Förövrigt verkar de bli mycket bra svenska filmer på bio i höst, det känns roligt, även om min största längtan har premiär i november. Harry Potter och dödsrelikerna, del 1 har äntligen premiär då! Tills dess får vi klara oss med det som finns och just nu är det I rymden finns inga känslor, och det räcker gott och väl för mig, ler och myser bara jag tänker på den.

KÄRLEK

1 kommentar:

Emma sa...

Åh den vill jag se! Då ska jag göra det :)