tisdag 23 februari 2010

23 februari = min fredag den 13

För andra dagen i rad har jag gått till busshållplatsen för att åka och träna,för andra dagen i rad har jag stått i 25 minuter och väntat på två bussar i rad som inte kommit, för andra dagen i rad har jag därför missat min träning. Båda dagarna har det vart minus 15 och då man stått ute så länge känner man sig inte heller jättesugen på en promenad. Börjar bli lite frustrerande...
Jag har även lyckats bli av med ett kapitel jag skrev ut idag då det aldrig skrevs ut och jag inte insåg det förrän jag kom hem.
Men det allra värsta är att jag har fått virus på min dator! Hela datorn är körd och det går inte att ta bort det, eller jag och pappa (över telefon iof) kan inte göra det... Känns hopplöst och det var inte riktigt det jag behövde nu. Men tur att jag har mirrhe och hennes dator. Ska även försöka rådfråga någon imorgon så att jag kan fixa det.
Annars mår jag bra!

Kärlek

Inga kommentarer: