torsdag 25 februari 2010

vill inte att snön ska försvinna

Sitter i soffan och funderar på vad jag ska äta till middag. Det är inte alls lika roligt att laga till sig själv som till två. Det är inte lika roligt att titta på Navy heller, utan att ha diskutera hur snygg Tony är och vem som är mördaren. Jag saknar Mirrhe!
Förutom detta har jag vart i skolan idag. Har en underbar föreläsare som tyvärr brinner lite för mycket för sitt arbete och kan lite för mycket kuriosa om allt vilket leder till att det blir aningens forcerat på slutet. Lunchade som vanligt med Linda efteråt, så skönt med roliga rutiner.
Åkte hem för att sedan åka tillbaka till skolan och gå på poweryoga och trott eller ej, men den här gången kom faktiskt bussen. Det var superhärligt, att bara få sträcka ut hela kroppen och kunna slappna av. Hem däremot, 4 bussar hann det bli innan jag kunde hoppa av på Kungsbroplan för att gå den sista biten.
Imorgon kommer pappa hit och ska hjälpa mig med datorn och sedan ska jag ha myskväll med Fanny. En härlig helg ser det ut att bli.

KÄRLEK

1 kommentar:

Nathlie sa...

Jag vill inte heller att snön ska försvinna:( lika lite som jag vill att du ska försvinna!!!! om erbjudandet fortfarande står kvar i morgon så kanske man följer med, mamma ska dock spela på Nalen i morgon så känns lite som att jag måste dit å stötta min älskade mor! saknar dig ulia:) min ulia:P