onsdag 3 februari 2010

Att lämna sociologin bakom sig

Så nu var det officielt! Sociologin är över!
Jag slapp omtentan och det är den största stenen som lyfts från bröstet på länge. Jag vet att jag brukar säga att saker har gått dåligt och sen går det alltid bättre. Den här gången kändes det dock väldigt annorlunda. Det fanns inget bra med det jag lämnade in, jag har aldrig vart mer missnöjd med något, därför har jag fasat något oerhört inför det här betyget. Vågade iaf till sist kolla och där stod det B! B, det bästa betyget på hela krusen fick jag på det sämsta arbetet. Ska bli spännande att få tentan i handen och se hur fredrik har rättat! Så sjukt nöjd!
Kan inte riktigt fira än dock eftersom jag har ett arbete som sak in på fredag så nu är det bara att fortsätta skriva!
KÄRLEK

Inga kommentarer: