måndag 8 februari 2010

just hold me

Sitter här och sörplar i mig den underbart goda smoothien som Mirrhe har gjort samtidigt som jag lyssnar på Salem och pratar med Nicki och Linda. Dagens tre bästa människor. Och min farmor också, som fyller 71 idag. Grattis!
Borde egentligen gå och handla och sedan förbereda morgondagens presentation där jag just nu har cirka 1½ mening att säga. Känns sådär halvbra. Men ska kolla igenom mina anteckningar lite så löser det sig nog. Var i skolan vid halv 11 idag iaf för att förbereda presentationen tillsammans med de andra och insåg att jag verkligen har haft sådan underbar tur som har hamnat i den här gruppen, överlag har faktiskt alla mina grupper på universitetet vart väldigt bra. Och som sagt är den här knappast något undantag, så sköna, smarta och initiativtagande personer alla 5. Inte så dumt det! Hoppas att det ska lösa sig imorgon bara, för en gångs skull hade jag dock hellre velat vara med i diskussionen den här gången än lett den, men får försöka göra båda delarna på något sätt.
Gick även och tränade efter skolan, det är verkligen roligt och känns så himla skönt. Jag försöker intala mig själv att det är okej om jag inte tränar varje dag. Har inte hittat något roligt pass på torsdag nämligen. Men har som sagt fått ta ett steg tillbaka och inse att det kanske räcker med tre dagar i veckan till att börja med. Skolan har ju tyvärr inte dragit ner på arbetet bara för att jag hittar andra saker att göra. Så får försöka kompromissa lite.
Nu ska det handlas morötter så att jag kan äta lite kokta morötter innan jag somnar.
KÄRLEK

Inga kommentarer: