söndag 7 februari 2010

bättre sent än aldrig

Jag kompenserar dagens uteblivna inlägg, med ett sent inlägg, ett väldigt sent inlägg. Vaknade superpigg imorse efter en halvlyckad utekväll igår. Bestämde mig för att det var dags att köra en storstädning och en stortvätt. Så jag och Mirrhe plockar ihop alla lakan, vilket var väldigt många, och tvätten som vi sparat på oss i några veckor nu och begav oss ner mot tvättstugan. Inget verkade dock funka för oss där nere och efter ½ timmas kämpade lyckades vi till slut få igång två maskiner, sedan dess var det ett ständigt springande fram och tillbaka. Mitt upp i allt ringde Lukas och sa att han var här, så det var bara för honom att följa med och tvätta, handla och laga mat. Sedan, hör och häpna, åkte jag och tränade. Första gången på 1½ år, och det gick faktiskt sjukt bra. Bodyjam var en riktig höjdare, lyckades till och med bli bundis med instruktören. Sedan var det till att rusa hem för att byta om innan jag och Mirrhe begav oss hem till Anna på födelsedagsfest! Sjukt roligt och party som slutade med Max-pommes innan jag nyss kom hem och bäddade iordning åt Johan. Han hälsar så mycket!
Ska snart krypa ner bredvid en sovande Mirrhe.
KÄRLEK

Inga kommentarer: