torsdag 18 februari 2010

see the things we overcome

Ungefär såhär vill jag hoppa nu. Några höga hopp, ett Ronja-skrik och ett riktigt stort firande. Dock bor jag i en lägenhet där jag har grannar överallt och en underbar roomie som sover i rummet bredvid. Tar istället en klunk av mitt te som nu hunnit kallna, stänger böckerna, ser till så att arbetet är ordentligt sparat och sträcker ut mig lite förnöjt i den väldigt hårda stolen.
Om jag inte har fyrkantiga ögon nu av allt läsande och 3 dygn konstant stirrande in i dataskärmen tror jag inte att jag kan få det. Vet inte riktigt om jag kan känna mig nöjd med mitt arbete, men det är iaf 6 sidors text där jag försökt besvara en fråga jag ställt och antagligen svävat alldeles för långt ut åt alla olika håll och kanter.
Nu ska jag iaf sova. Sova, drömma, vakna, läsa igenom och sedan skicka in. Klart!
Och klockan är inte 22.21 utan 01.52, blev iaf klar två timmar tidigare än jag trodde.
KÄRLEK

Inga kommentarer: