onsdag 3 februari 2010

tiden går fort när man har roligt

Jag vet att det kan vara en av de mest osmickrande bilderna som tagits, men tänk, idag är det exakt ett år sedan vi stod där. På landvetter. Och som vi grät, samtidigt som vi var spända och förväntansfulla. Ett år! Det är läskigt, först känns det som att det har gått så fort, men när jag tänker tillbaka på allt jag har hunnit med så är det ändå väldigt mycket.
Men som sagt ett år sedan vi stod där och sa hejdå till våra älskade familjer och vänner, jag anade nog, men kunde inte riktigt se i den stunden att jag skulle ha min livs bästa resa framför mig. Nu saknar jag det och längtar tillbaka titt som tätt. Speciellt när man sitter här med en inlämningsuppgift på 5-7 sidor som ska in i övermorgon...
Men jag får ta det nästa höst, eller någon annan gång i framtiden.
KÄRLEK

1 kommentar:

Kim Nordlund sa...

Åh, det är min bild! Jisses, vad jag saknar er två, dig och Mirrhe! Så fort jag har råd kommer jag upp till Stockholm och hälsar på! Jag tänker på er båda varje dag, tror inte ni kan förstå hur mycket jag saknar er! Ni är världens finaste vänner och jag älskar er!!!