tisdag 9 februari 2010

packlådor och trötthet

Hör och häpna, jag tänkte gå och lägga mig vid 10 idag. Är så sjukt trött idag och har inget att läsa tills imorgon, så tänkte passa på.
Idag var jag i skolan halv nio för att förberedda inför seminarieansvaret vi skulle ha idag. Var jättenervös innan, men jag tror ändå att det gick bra. Diskussionen efteråt gick bra om inte annat, kändes skönt och det var ett ämne som jag kände mig säker på.
Efter seminariet lunchade jag och Linda som vanligt innan det var dags att bege sig mot Södra Ängby och Sjöstrandarna. De flyttar in i huset idag så var där och hjälpte dem att packa upp flyttlådor. Det fanns en hel del. Ska dit igen på torsdag vilket känns supermysigt. Blir nog ett jättebra och fint hus och det känns skönt att ha ännu en familj här.
Pappa han också titta förbi där en snabbis och gå husesyn innan vi åkte hem och åt middag på La Dolce Vita. De har, enligt mig, stans godaste pastarätter och man går knappast därfifrön hungrig.
Nu ska jag som sagt krypa i säng och förhoppningsvis drömma lite roliga drömmar.
KÄRLEK

Inga kommentarer: