onsdag 17 februari 2010

snillen spekulerar

Jag och Mirrhe sitter här och tittar på OS-curlingen och försöker komma med det ena bra draget efter det andra, men uppenbarligen har vi fel hela tiden. Inte en enda gång har de gjort som vi så smart suttit och trott.
NEJ! Nu flög Anja ur också! Shit, stackare!
Förövrigt har min såkallade pluggdag helt gått upp i rök. Jag har läst ett kapitel i min bok och läst igenom mitt arbete (de två sidor jag skrivit hittills) fyra gånger. Det är allt. Dessutom har jag för varje gång jag läst det insett hur dåligt det är. Jag har noll motivation och vill inte göra det alls. Har 20 andra saker jag hellre skulle skriva om och har hur många idéer som helst på stora arbeten jag vill göra. Men det här känns helt hopplöst, uschuschusch!
Måste dock ta mig i kragen nu för att försöka ändra det som är dåligt och försöka hitta något annat. Dock är OS så mycket roligare...
KÄRLEK

Inga kommentarer: