fredag 12 februari 2010

Kvällens i-landsproblem

Åkte glatt till skolan idag vid halv 5 för att gå på BodyJam, komemr dock dit och får veta att det är inställt på grund av sjukdom, de säger istället att det är fritt fram att träna på gymmet. Av någon konstig anledning går jag iallafall dit, antagligen för att det känns som ett slöseri med tid annars.
Väl inne på gymmet var det löpning, cykling och någon annan form av apparat som gällde. Hurtig var jag och ganska duktig kände jag mig också. Tyvärr blev jag ju, som hör sig till, svettig och äcklig. Väldigt äcklig! När jag går där mellan apparaterna och känner mig äcklig går de coola/snygga killarna förbi, en av dem frågar mig lite trevligt om de olika apparaterna innan de går vidare och hoppar upp på apparaterna och hurtar som jag nyss gjort. Mina två första tankar blir då; varför i hela friden fråga mig?! Jag ser inte speciellt huritg ut och framförallt inte apparatkunnig och sen för det andra, varför måste de fråga mig när jag känner mig som äckligast? Kunde de inte kommit fram och frågat om en skolsal när man är snyggare?
Mitt lilla kvälls i-landsproblem.

Kunde för övrigt precis Orsa på 10 poäng!

KÄRLEK

Inga kommentarer: