onsdag 24 februari 2010

myslunch, laster och mysmiddag

Mysdag!
Först var det skola, inte så mysigt, men sedan åkte jag till mormor och morfar och där var mamma. Min mamma som jag inte hade träffat på jättelänge. Det var supermysigt att bara se henne igen. Sen hade mormor och morfar köpt mat på den grekiska restaurangen, m-m-m!
Stannade kvar hos m&m ett bra tag och det är alltid lika mysigt att vara där. Fick tydliga instruktioner från Mirrhe om att jag inte fick komma hem innan sju då hon vill att jag ska bli av med mitt kontrollbehov. Vi har varsin last här hemma som vi försöker få den andra att bli av med. Min är som sagt det sjukliga kontrollbehovet jag måste ha över allt och hennes är brödet. Alla dessa mackor. Åkte iaf hem så småningom och kommer in i ett mysigt hem! Framförallt en mysig matsal, fråga mig inte riktigt hur, men Mirrhe hade lyckats. Det var dukat, ostbricka, broccolisoppa och tända ljus! Sedan kom Camilla och vi hade en supermysig middag. Alltid lika roligt med nya vänner.
Imorgon lämnar dock Mirrhe mig för våran älskade hemstad, kommer inte tillbaka förrän på måndag. Vet inte riktigt hur det ska gå. Fast jag har iof redan varenda dag planerad så jag antar att jag ska klara mig. Hon har även varit vänlig nog och lovat att lämna min dator, eftersom min fortfarande kryllar av virus. Även om pappa ska försöka hjälpa mig på fredag så finns det inga garantier och vi har insett att det är väldigt svårt att leva i denna stad utan någon form av internet så därför tackar och bockar jag det djupaste. Nu måste jag sova!

KÄRLEK

Inga kommentarer: