lördag 13 februari 2010

veckans kändis - återkomsten

Ni kanske trodde att jag hade glömt bort det, men icke! Jag har bara inte sett en kändis sen innan jul då jag såg Timo. Trodde Sthlm var kändistätt, men det var uppenbarligen fel.
Idag vände det dock, jag såg en kändis! Eller jag vet inte riktigt om jag vill kalla honom kändis, men han är uppenbarligen med i Let's Dance och då är man väl mer kändis än mig iaf. Vet inte riktigt varför han är med där heller, antar att han gjort något annat innan. Willy heter han iaf.

Annars har jag vart och fikat med Linda, vi fick äntligen våra efterlängtade semlor. Supermysigt var det! Hon är en bra vän, den där Linda. Fick även se henens lägenhet då vi var tvungna att åka dit för att stänga av kaffebryggaren.
Nu är det dags för fisksoppa och vitlöksbröd innan vi beger oss till Filip för inflyttningsfest.

KÄRLEK

Inga kommentarer: